keskiviikko 7. elokuuta 2013

minä tykkään

Moikka kaikki lukiat !

Olin siellä mun kaverilla kaks päivää, tulin siis eilen kotiin. Heti ensimmäisenä ryntäsin koneelle, lataamaan pari kuvaa ja postaamaan. Mutta kuinka ollakkaan, oma kone ei anna enää postata/muokata blogia mitenkään. Tein uuden bannerin, jonka laitoin sit tässä porukoitten koneella (myös kirjoitan tässä). Huoh, ei ole kivaa. Eilen opin käyttämään we heart it;tiä, ja tajusin sen idean. Sieltä etsin banneriin kuvat, ja niistä tuli mieleen että voisin tehdä tämmösen; minä tykkään postauksen. Eli tossa alhaalla on pari kuvaa, mistä tykkään ja mitkä kuuluu mun elämään. Jätän kirjoittelut nyt tähän, kuvat kertoo loput.

 Nää, ehkä suurin osa mun elämää. Rakastan !
 Ilman näitä, ei olis mua.
Kaverit. Nää auttaa mua jaksaa jokapäivästä elämää. :3 <3
 Arkeen kuuluva rutiini:3
 Jep, ymmärrätte varmaan.


Näitä kuvia ei ollu nyt hirveesti, koska oli hirvee homma tehä edes nää 6 kollaasia ! Toki perhe, koti jne on tärkeitä, mutta en löytäny niihin sopivia kuvia. Koittakaa kestää. Tänään vielä meinasin tehdä Tuuloman torttua ja makaroonilaatikkoa, nams.

2 kommenttia: