sunnuntai 3. marraskuuta 2013

mä kävelin sisään esittämättä mitään

No heeei.
Bloggaus on jääny tauolle. Viimeks lokakuun 19 päivä tulin ihan vaan nopeesti ilmottamaan mun kikin. Mulla ei oo oikeen motivaatiota kirjottaa tänne ainakaa säännöllisesti, mutta postailen tänne aina kun kerkeen ja sitkun on ees jotain kerrottavaa. Asun tälläsessä tuppukylässä, missä ei tapahdu mitään... Tänään on sunnuntai, huomenna maanantai. Taas.. En jaksais tai haluis mennä kouluun, en vaan tykkää. Vaikka kyllä mulla koulu menee paremmin ku viime vuonna, onneks. En oikeen keksi mitä kirjottaisin, muutakun et kävin eilen mummolassa.
Me tilataan mulle tänään takki ja sit jonain päivänä pipo ja reppu. Öäää, tilattiin mulle pari viikkoo sitte uggit zalandolta. Kunha noi kaikki on tullu nii teen sit ostospostausta (?)
Eilen poltin kynttilöitä, kun oli pimeetä. Tuli tosi joulunen tunnelma :3
Ihan btw, nää aiheet hyppii asiasta toiseen aika paljon:D Mut ihan sama, mulla on ensviikolla synttärit, jee! 
Haluun tyylii vaa jotain rahaa ja napakorun ?:D Perjantaina mul oli tippunu napakorusta toinen pallo nii jouduin laittamaan sen mikä oli ihan alus. Kaikista muovisista palloista on menny kierteet rikki, nyyh :c
Postailen taas sitten kunhan siltä tuntuu, varmaanki seuraava on ostospostaus, moikkkaa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti